رله حفاظتی فونیکس
نوشته شده در دو شنبه 29 خرداد 1402
بازدید : 158
نویسنده : کوشا

رله PLC فونیکس

رله PLC کنتاکت فونیکس یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین رله های مورد استفاده در صنعت می باشد که تمامی مدل های آن در نمایندگی فونیکس کنتاکت موجود می باشد.

رله PLC کنتاکت فونیکس با کنتاکت های برق شرکت فونیکس کنتاکت یکی از دستگاه های اساسی برای کنترل تک کاناله است.
از رله های کوپلینگ می توان برای جداسازی الکتریکی، تقویت توان و افزایش تعداد کنتاکت ها استفاده کرد.
تماس رله PLC فونیکس
این محصول رابط بین تجهیزات اتوماسیون و تجهیزات جانبی سیستم با ظرفیت سوئیچینگ بالا است. رله PLC هزینه های سیم کشی را به لطف سیستم نصب آسان و آسان کاهش می دهد. فضای ریلی DIN و در نتیجه فضای بیشتر در پنل.

Phoenix Contact شریک قوی برای راه حل های نوآورانه در فناوری اتصال، الکترونیک و اتوماسیون در راه رسیدن به دنیای هوشمند است. Phoenix Contact به عنوان یک گروه از شرکت ها، یک رهبر بازار جهانی است که دفتر مرکزی آن در آلمان قرار دارد.

انواع

رله کواکسیال
کنتاکتور.
رله فرمان برق.

رله ماشین ابزار.
رله جیوه.

رله های چند ولتاژ.

سه نوع اصلی رله عبارتند از: الکترومکانیکی، حالت جامد و نی.

لینک منبع رله پی ال سی فونیکس کنتاکت




سرور وب
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1400
بازدید : 315
نویسنده : کوشا

کارساز وب، سرور وب یا وب سرور (به انگلیسی: web server)، سامانه‌ای (میزبان یک نرم‌افزار)، یا سخت‌افزاری برای اجرای یک نرم‌افزار است که امکان پاسخگوئی به درخواست‌های کاربران شبکه جهانی وب را دارد. به‌طور کلی یک وب سرور میزبان یک یا چند وب سایت است که درخواست‌های ارسالی از پروتکل اچ تی تی پی یا چندین پروتکل را پردازش می‌کند.

اصلی‌ترین وظیفه یک وب سرور میزبانی و ذخیرهٔ صفحات وب، پردازش آنها و ارسال صحیح اطلاعات پردازش شده در صفحات وب به کاربران است. ایجاد ارتباط بین کاربر و سرور از طریق جایی به نام Hypertext Transfer Protocol یا به اختصار HTTP انجام می‌شود. اطلاعات ارسالی سرور به کاربر معمولاً در قالب ساختار HTML است که می‌تواند حاوی عکس، صفحات نوشتاری و صفحات کد نویسی شده باشد.

در پاسخ به درخواست کاربر برای ارتباط با یک صفحه وب مشخص توسط پروتکل HTTP ارسال می‌کند، سرور بعد از دسترسی به صفحه درخواستی و پردازش آن، پاسخ کاربر را ارسال می‌کند، و اگر صفحه مورد درخواست کاربر را پیدا نکرد پیامی مبنی بر وجود مشکل در اطلاعات درخواستی به دستگاه کاربر می‌فرستد. اطلاعات رسیده به ماشین کاربر ابتدا توسط یک مرورگر وب یا خزنده وب دریافت می‌شود.




به وبلاگ خود خوش امدید
نوشته شده در 0 0
بازدید : 315
نویسنده : کوشا
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...



صفحه قبل 1 صفحه بعد